Menu
		
			
				Acest modul este dedicat administrării pacienților și a serviciilor efectuate pentru aceștia. Funcțiile acestuia sunt următoarele:
- Înregistrarea și gestionarea contractelor și anexelor contractuale, în funcție de tipurile acestora;
 - Urmărirea produselor/serviciilor aflate pe contracte;
 - Configurarea rapoartelor în funcție de cerințele beneficiarului;
 - Permite definirea și urmărirea plăților/încasărilor pe un contract;
 - Urmărește în detaliu modalitățile de plată în funcție de contractele cu casele de asigurări și clienții;
 - Permite găsirea unui pacient după criterii complexe de căutare;
 - Înregistrează datele pașaportale complete ale pacientului;
 - Înregistrează date medicale generale ale pacientului, cum ar fi grupa de sânge și RH;
 - Centralizează totalul încasărilor și al pacienților per medic intern;
 - Permite accesul la nomenclatoare.
 
Totodată, acest modul oferă rapoarte clare și diverse precum:
- Raportul zilnic de încasări pe:
 - Medic intern
 - Medic trimițător
 - Pacient
 - Serviciu
 - Grupă servicii
 - Raport pe situația numărului de pacienți și încasări pe:
 - Angajat
 - Contract
 - Serviciu
 - Grupă servicii
 - Medic trimițător
 - Medic intern
 - Lucrător recepție
 
Aplicația Easy Medical prezintă o interfață prietenoasă ce dispune de multiple facilități
- Filtrare după diverse câmpuri
 - Sortare după câmpurile importante
 - Link-uri către nomenclatoarele referințe
 - Navigare rapidă printre date